Silna odporność jedynym skutecznym antidotum
Drodzy Klubowicze,
Ogólne informacje dotyczące przepisów, obostrzeń i organizacji obiektu zamieściliśmy w poprzednim wpisie. Znajdziecie je w dziale aktualności oraz na naszym Facebook-u (prosimy się nimi zapoznać). Niniejszy wpis dotyczy członków obiektu, którzy mają wykupione karnety.
Serdecznie informujemy, że startujemy od 02.11.20 (poniedziałek) od godziny 12:00. To znaczy, że odmrażamy wszystkie karnety, jednocześnie zachowując możliwość poniższego wyboru.
Dla klientów, którzy zdecydowali się ćwiczyć:
– od 2.11 do 4.11.20 obiekt czynny w godzinach otwarcia recepcji, tj. 12:00-22:00
– od 5.11 możliwość ćwiczenia poza w/w godzinami po wcześniejszym podpisaniu oświadczenia w recepcji obiektu (warunek konieczny, niezależny od nas)
– dostępne wszystkie strefy
– opłata za karnet w listopadzie pomniejszona o ilość niewykorzystanych dni w październiku (dotyczy opłaconych karnetów)
Dla klientów, którzy jeszcze w tej chwili nie chcą ćwiczyć:
– wyjątkowo dla Was możliwość bezpłatnego zamrożenia karnetu na listopad lub/i grudzień
– zamrożenie możliwe wyłącznie po zgłoszeniu chęci zamrożenia karnetu drogą e-mailową na adres: zoliborz@renovatiofitness.pl lub osobiście w recepcji obiektu
– po wznowieniu treningów opłata za karnet będzie pomniejszona o ilość niewykorzystanych dni w październiku (dotyczy opłaconych karnetów)
– możliwość zamrożenia karnetu nie skutkuje wstecz
Informujemy, że recepcja wznowi pracę od 2.11.20. Wszelkie zapytania prosimy kierować na adres e-mail: zoliborz@renovatiofitness.pl. Będziemy odpowiadać na wszystkie Wasze zapytania najszybciej jak to możliwe. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość oraz o sprawdzanie folderu SPAM (niestety zdarza się, że nasze odpowiedzi tam wpadają).
Dziękujemy, że z nami jesteście w tak trudnych czasach i mamy nadzieję, że wkrótce wrócimy do normalności.
Pamiętajcie proszę, że Wasz wybór jest ważny i ma wpływ na naszą przyszłość.
Artykuł warty polecenia