Zajęcia

Trening kształtujący, skupiający się na dolnych partiach ciała, czyli brzuchu, pośladkach i udach. Są to ćwiczenia z własnym ciężarem ciała lub z małymi obciążeniami. ABT jest polecane dla rzeźbienia i wzmacniania ciała. Przy tego typu ćwiczeniach istotną kwestią jest zwrócenie uwagi na technikę wykonywanych ćwiczeń, ich poprawność, a także na zachowanie właściwej pozycji.

Dla kogo:
- dla każdego, bez względu na wiek, stan zdrowia, wagę
- dla chcących poprawić sylwetkę

Polecane w szczególności na:
- rzeźbienie sylwetki
- wzmacnianie ciała
- wzmocnienie mięśni i stawów

Zajęcia wzmacniające mające na celu wymodelowanie sylwetki, wzmocnienie mięśni i ujędrnienie ciała. Prowadzone w umiarkowanym tempie z wykorzystaniem dodatkowego obciążenia.

Dla kogo:
- dla każdego - niezależnie od płci, wieku i kondycji
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia
- dla osób lubiących ruch

Polecane w szczególności na:
- odchudzanie
- poprawę kondycji
- redukcję tkanki tłuszczowej
- odprężenie

Zajęcia BounceFit to innowacyjny program treningowy stworzony z myślą o zajęciach grupowych polegający na wykorzystaniu butów bounce boots. To nie tylko wspaniała zabawa ale także idealny sposób na wysportowaną sylwetkę i poprawę kondycji fizycznej. Co odróżnia zajęcia BounceFit od tradycyjnych zajęć grupowych?

- pozwalają uniknąć kontuzji stawów do 80%
- pomagają szybciej uzyskać pożądaną formę (spala się 30% więcej kalorii niż podczas zajęć w zwykłych butach do biegania)

Osoba ćwicząca nie może ważyć więcej niż 85 kg. Dwa rozmiary S (36-38) i M (38-40).

Dla kogo:
- dla każdego - niezależnie od płci, wieku i kondycji
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia
- dla osób zestresowanych i spiętych

Polecane w szczególności na:
- odchudzanie
- poprawę kondycji
- poprawę samopoczucia
- odprężenie

Zajęcia choreograficzne, które składają się z połączenia prostych kroków pochodzących z tańców latynoamerykańskich (salsy, samby, rumby). Charakterystyczna jest tu muzyka latynoska niezwykle żywa i rytmiczna w rytm której poczujesz zmysłowość i kobiecość swojego ciała.

Dla kogo:
- dla każdego - niezależnie od płci, wieku i kondycji
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia
- dla osób zestresowanych i spiętych

Polecane w szczególności na:
- odchudzanie
- poprawę kondycji
- poprawę samopoczucia
- odprężenie

Są to ćwiczenia i oddychanie regulujące pracę układu hormonalnego, działające zarówno terapeutycznie jak i profilaktycznie. Od równowagi w układzie hormonalnym zależy stan całego organizmu człowieka, jego emocje i dobre samopoczucie, utrzymanie właściwej wagi ciała oraz przedłużenie młodości. Regularnie stosowana joga hormonalna zastępuje hormonalną terapię zastępczą. Przeciwskazania: ciąża, duże mięśniaki, zaawansowana endometrioza, ostre stany zapalne, nowotwory. Przed zajęciami trener przeprowadza konsultację z każdym z uczestników.

Dla kogo:
- dla wszystkich pań w wieku 35 + w celu utrzymania odpowiedniego poziomu hormonów

Polecane w szczególności na:
- opóźnienia menopauzy i przejścia jej bezobjawowo
- dla pań z wszystkimi schorzeniami i dysfunkcjami mającymi źródło w układzie hormonalnym, m.in.: niepłodność, zespół policystycznych jajników, nieregularne miesiączki, PMS zespół napięcia przedmiesiączkowego, PMDD przedmiesiączkowe zaburzenia dysforyczne, przedwczesna menopauza; menopauza i jej objawy: bezsenność, nerwowość, uderzenia gorąca, nietrzymanie moczu, obniżenie libido; chorobami tarczycy: niedoczynnością, Hashimoto; hiperprolaktynemia, cukrzyca typu 2, insulinooporność, hiperinsulinemią; trądzik, depresja

Jest to system pracy z ciałem opartym na ćwiczeniach fizycznych hatha jogi oraz technikach relaksacyjnych. Celem jogi akademickiej jest utrzymanie oraz poprawa zdrowia psychofizycznego człowieka zgodnie z koncepcją Health-Related Fitness. Wykorzystywane są przez nią te metody pracy z ciałem, które są powtarzalne, mierzalne i doświadczalnie sprawdzone.

Dla kogo:
- dla każdego - niezależnie od płci, wieku i kondycji
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia
- dla osób zestresowanych i spiętych

Polecane w szczególności na:
- rozciagnięcie ciała
- poprawę samopoczucia
- odprężenie

Mix Fit to kompilacja zajęć wzmacniających. Do treningu używane są różne przybory (m.in. hantle, ciężarki na nogi, step, piłki, sztangi, taśmy), które zwiększają obciążenie i urozmaicają zajęcia. Ćwiczenia poprawiają kondycję fizyczną, wytrzymałość i siłę mięśni, przyśpieszają spalanie tkanki tłuszczowej oraz pozwalają wymodelować całe ciało. Zajęcia zakończone są 10-minutowym stretchingiem.

Dla kogo:
- dla każdego - niezależnie od płci, wieku i kondycji
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia
- dla osób zestresowanych i spiętych

Polecane w szczególności na:
- odchudzanie
- poprawę kondycji
- poprawę samopoczucia
- odprężenie

Zajęcia z wykorzystaniem dużych piłek. Niezwykle bezpieczne, wyszczuplające i rozciągające całe ciało. Głównym celem zajęć jest wzmocnienie mięśni posturalnych, które są odpowiedzialne za prawidłową postawę ciała.

Dla kogo:
- dla każdego - niezależnie od wieku i kondycji
- dla osób skarżących się na bóle pleców czy kolan

Polecane w szczególności na:
- ćwiczenie równowagi
- poprawę kondycji
- wzmocnienie kręgosłupa oraz całego ciała
- przywrócenie prawidłowej postawy
- pozbycie się napięcia mięśniowego

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu i wzmocnieniu mięśni brzucha oraz na spaleniu tkani tłuszczowej i wymodelowaniu talii. Ćwiczenia mają na celu poprawienie kondycji oraz zdobyciu pięknej i smukłej sylwetki. Korzyści: wzmocnienie mięśni brzucha, wymodelowanie talii, poprawa sprawności fizycznej. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Stretching (ang. rozciąganie) - zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu mięśni celem ich rozciągnięcia i uelastycznienia, a także poprawieniu ukrwienia układu motorycznego i spowodowanie jego rozruszania.

Dla kogo:
- dla każdego - niezależnie od płci, wieku i kondycji
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia
- dla osób skupionych na brzuchu

Polecane w szczególności na:
- odchudzanie
- wyrzeźbienie i wzmocnienie
- poprawę kondycji
- wymodelowanie talii

Ćwiczenia Zdrowy Kręgosłup mają na celu wzmocnienie wszystkich najważniejszych partii mięśni oraz zwiększenie sprężystości kręgosłupa. Zdrowy kręgosłup pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu. Są to zajęcia profilaktyki schorzeń kręgosłupa i aparatu ruchu, a nie rehabilitacja, ponieważ lepiej zapobiegać niż leczyć. Zajęcia Zdrowy Kręgosłup łączą także ze sobą elementy innych zajęć takich jak relaksacja czy stretching. W trakcie zajęć często wykorzystuje się małe i duże piłki. Podczas klasy Zdrowy Kręgosłup bardzo ważne jest utrzymanie równowagi i skupienie się na technice wykonywanych ćwiczeń - to klucz do sukcesu.

Dla kogo:
- dla każdego - niezależnie od płci, wieku i kondycji
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia
- dla osób z problemami z kręgosłupem

Polecane w szczególności na:
- poprawę kondycji kręgosłupa

Zajęcia prowadzone grupowo w rytm zmieniającej się dynamicznie muzyki. Ideą zajęć są sekwencje ćwiczeń wykonywanych z gryfem, na który każdy z uczestników indywidualnie nakłada odpowiadające mu obciążenie. Wykonywane są ćwiczenia wielostawowe, złożone jak np, przysiady czy wyrzuty.

Korzyści, jakie zyskamy to: delikatne podkreślenie mięśni, wzrost kondycji oraz wzrost wytrzymałości, spalenie nadmiaru kalorii (podczas jednej sesji można spalić od 400–800 kcal w zależności od indywidualnych parametrów ciała i obciążeń)

Dla kogo:
- dla każdego - niezależnie od płci, wieku i kondycji
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia
- dla osób chcących szybko osiągnąć cel

Polecane w szczególności na:
- wzmocnienie mięśni
- poprawę kondycji
- poprawę metabolizmu
- odprężenie

Total Body Conditioning to zajęcia typu dwa w jednym – łączą ćwiczenia aerobowe (przyśpieszające oddech i puls) ze wzmacniającymi. Są wykonywane do rytmicznej muzyki. Sekwencje ćwiczeń TBC wymyśla instruktor, aby uruchomić zarówno górne, jak i dolne partie ciała. Podczas zajęć będziemy ćwiczyć na stepach dla uzyskanie lepszych rezultatów oraz używać hantli.

Dla kogo:
- dla każdego, zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych
- idealne dla kobiet (ale mogą być wykonywane także przez mężczyzn)

Polecane w szczególności na:
- zrzucenie zbędnych kilogramów
- poprawę napięcia skóry
- poprawę kondycji
- poprawę wydolności organizmu
- dodanie energii

Jumping fitness (Trampoliny) to trening cardio, polegający na wykonywaniu ćwiczeń na trampolinie i wykonywaniu ich w rytm muzyki. Ćwiczenia są na przemian spokojne i podnoszące tętno. Mogą również polegać na skakaniu, podczas którego wzmacniają się mięśnie brzucha, pośladków i nóg. Trening na trampolinach jest wszechstronny czyli pobudza całe ciało (zmuszając mięśnie, zwłaszcza głębokie, do szybkich skurczów), a miękka powierzchnia trampoliny zapewnia amortyzację (w odróżnieniu od twardej ziemi), dlatego nie obciąża stawów. Na jednych zajęciach jesteśmy w stanie spalić do 800kcal! Trampolina wytrzymuje obciążenie do 100kg.

Przeciwwskazania:
dyskopatia, ciąża, ogólny zły stan zdrowia, choroby stawu skokowego i kolanowego, choroby układu krążenia (nadciśnienie tętnicze), osteoporoza, endoprotezy, zaburzenia koordynacji lub równowagi, świeże urazy, duża nadwaga, choroby układu oddechowego (astma zaawansowana).

Dla kogo:
- dla każdego - niezależnie od płci, wieku i kondycji
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia
- dla osób zestresowanych i spiętych

Polecane w szczególności na:
- odchudzanie
- poprawę kondycji
- poprawę samopoczucia
- odprężenie

Zumba to zajęcia taneczne łączące elementy tańców latynoamerykańskich, afro, mrengue, salsy,regatonu, cumbii i samby oraz wielu innych z dobrą muzyką, zabawą, a jednocześnie poprawą kondycji. Łatwa do opanowania choreografia, którą charakteryzuje płynność ruchów połączona z szybkimi, drobnymi krokami oraz swobodą to właśnie Zumba. Jest to swego rodzaju połączeniem aerobiku, tańca i treningu interwałowego z pobudzającą do życia muzyką.

Dla kogo:
- dla wszystkich bez względu na wiek,płeć i kondycję
- dla osób prowadzących siedzący tryb życia

Polecana w szczególności na:
- odchudzanie
- poprawę kondycji
- rzeźbienie wszystkich partii ciała
- poprawę samopoczucia, odprężenie